Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր

Նոր սպառողի բավարարվածության հարցաթերթիկ

Հարգելի Բաժանորդ

Մասնակցելով բաժանորդների բավարարվածության ուսումնասիրություն վերաբերյալ մեր հարցմանը և լրացնելով սույն հարցաթերթիկը՝ Դուք աջակցում եք ոչ միայն էլեկտրամատակարարման և բաժանորդների սպասարկման որակի շարունակական բարելավմանը՝ այլև Ընկերության կառավարման համակարգի բարեփոխման գործընթացին:
1. Լրացման ամսաթիվ՝ 17.08.2017
2. Վայր՝
3. Ինչպես կգնահատեք դիմումի ընդունման գործընթացը
3.1 Դիմումի ընդունման գործընթացի պարզությունը.


Մեկնաբանություններ.
3.2 Քանի այց կատարեցիք ՀԷՑ, մինչև փաստաթղթերի ընդունումն ու դիմումի գրանցումը.


Մեկնաբանություններ.
4. Ինչպես կգնահատեք միացման աշխատանքները
4.1 Կատարված աշխատանքների որակը.


Մեկնաբանություններ.
4.2 Միացման աշխատանքների իրականացման ժամկետները.


Մեկնաբանություններ.
5. Ինչպես կգնահատեք մեր անձնակազմի սպասարկումը
5.1 Տեսուչի սպասարկումը.


Մեկնաբանություններ.
5.2 Տեխնիկական անձնակազմի սպասարկումը.


Մեկնաբանություններ.
5.3 Վարչական անձնակազմի սպասարկումը.


Մեկնաբանություններ.

Շնորհակալություն հարցմանը մասնակցելու համար

Եթե ունեք այլ առաջարկություն կամ դիտողություն, կարող եք շարադրել ստորև.

Ձեր կողմից բարձրացված խնդիրներին առավել արդյունավետ արձագանքելու համար Ձեր ցանկությամբ կարող եք նշել որևէ կոնտակտային տվյալ (հեռախոս, էլ. փոստի հասցե և այլն).

Շնորհակալություն մասնակցության համար